Τρίτη 22 Απριλίου 2014

Δείξε μου τα γυαλιά σου να σου πω ποιός είσαι...


Τα γυαλιά οράσεως αλλά και ηλίου αποτελούν, αν όχι το σημαντικότερο, σίγουρα το πιο ιδιαίτερο και προσωπικό αξεσουάρ του σύγχρονου hipster (λόγιου ή μη).


Όπως ήδη έχω γράψει στην πρώτη ανάρτηση αυτού του μπλογκ (Χίπστερ αυτός ο άγνωστος) "Συνήθως φοράει γυαλιά, κι ας μην έχει κάποιο πρόβλημα όρασης (φάουλ εδώ) με σοφιστικέ σκελετούς καθώς για εκείνον αποτελούν ένα είδος  έμμεσης δήλωσης και προβολής της πνευματικής προσωπικότητάς του...".
  
Για τον χίπστερ ο σκελετός των γυαλιών του αντικατοπτρίζει τον τρόπο με τον οποίο τον βλέπουν οι άλλοι και προβάλλει τα κύρια στοιχεία της προσωπικότητάς του χωρίς να ανοίξει καν το στόμα του...


Συνήθως έχει περισσότερα του ενός ζεύγη που υιοθετεί αναλόγως την περίσταση.


Δεν είναι απαραίτητα ακριβά (αν και κάποιες μάρκες έχουν την τιμητική τους) ούτε καινούργια. Vintage σκελετοί προτιμώνται από τους πιο "ψαγμένους."


Το look του χίπστερ είναι συχνά συνυφασμένο με τους μεγάλους σκελετούς των 60s & 70s που επανήλθαν στη μόδα.


Προσωπικά, αν και κάποιοι μου αρέσουν, στο  σύνολό τους μάλλον δε μου πάνε στο πρόσωπο γι' αυτό εμμένω σε πιο λεπτούς σκελετούς.






Για πρακτικούς λόγους, και όχι τόσο αισθητικούς, ένας μόνιμος διοπτοφόρος (καλή ώρα) πρέπει να έχει πολλά ζευγάρια γυαλιών, αυτό δε σε κάνει απαραίτητα χίπστερ ή μήπως όχι;



 Η δική μου μικρή συλλογή...

Το νέο μου απόκτημα! Κοκάλινα στρογγυλά γυαλιά σε στυλ Μεσοπολέμου.










  
ÓΑλέξανδρος Κεφαλάς  2014

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου